Volgers

zondag 9 april 2017

mixed media

Hoi iedereen,

vandaag laat ik totaal iets anders zien dan jullie van mij gewoon zijn. Ik heb gisteren samen met Paulette en Claudia een worckshop mixed media foto op canvas gaan volgen bij Nicole van craftaddiction. het was een super leuke dag. en voor herhaling vatbaar of misschien wel een nieuwe hobby. Vandaag verjaart mijn vader en mijn hondje. straks een stukje taart gaan eten bij mijn vader. De dochter is vandaag naar moviepark Duitsland.

super dat je een berichtje achterlaat
Ik lees ze met veel Plezier.
Thank you for leaving me a note .
I read them with a lot of pleasure.
Creative groetjes, creative greetings 
Lisbeth

3 opmerkingen:

Rosina zei

Zal vast heel gezellig geweest zijn op de workshop bij Craft Addiction...je heb een prachtig layout gemaakt voor je vader
Gefeliciteerd met zijn verjaardag
en wat een lieve hond hebben jullie...

groetjes Rosina

Dora zei

Prachtige creatie gemaakt. Super mooi. En gefeliciteerd met de verjaardag van je vader en van je hond. Mooie foto.

Angelique zei

Prachtige canvas heb je gemaakt, ziet er super uit. Wat een mooie hond heb je. Nogmaals gefeliciteerd.
lieve groetjes Angelique