Volgers

maandag 30 mei 2016

creative sketchy girls challenge

Hoi!!!!

Dit bericht blijft tot het einde van de maand bovenaan staan, Scrol even naar beneden voor mijn andere berichtjes!!!

Ik heb superleuk nieuws. Samen met Claudia, starten we onze eigen challengeblog!!!!! Op 20 juni gaan we van start met een maandelijkse challengeblog. Thema is altijd Alles mag, zolang je onze schets volgt.

Dus, doe allen mee bij Creative Sketchy Girls!!!!!!


Er is nu tot 16 mei ook een DT call lopende, dus geef je snel maar op!!!


Tot dan
Lisbeth

7 opmerkingen:

Rosina zei

Heel leuk Lisbeth dat jullie een eigen challengeblog gaan starten...ik kom zeker mijn kaartjes showen om mee te doen...ik werk heel graag met een sketch..
groetjes Rosina

Veerle zei

Hey Lisbeth, ik heb het net op Claudia's blog ook al gezegd. Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe project. Ik werk zelf helemaal niet graag met een sketch MAAR om jullie te steunen ben ik sowieso volger geworden en zal ik zeker eens proberen mee te doen. Ik wens jullie heel veel plezier en succes. Groetjes, Veerle

Angelique zei

Gefeliciteerd Lisbeth, wat een leuk nieuws. IK ga snel een kijkje nemen en ga zeker meedoen. Heel veel succes met jullie challengeblog!!
lieve groetjes Angelique

Nelleke zei

Leuk zeg, ik ga gauw kijken en volger worden. Ik werk zelf graag met sketches. groetjes, Nelleke

Scraptastisch zei

Hoi Lisbeth,
Wat hartstikke leuk dat jullie een challenge blog gaan beginnen! Ik heb even gekeken, maar waarom is alles in het Engels? Jullie zijn toch Nederlandse girls! Heel veel succes samen met Claudia hoor!!!
xx Gerie

Lisbeth zei

Hoi Gerie
nu is alles nog in het engels omdat we ook over de grenzen willen gaan en er al een paar engelstalige op gereageerd hebben we gaan proberen in de 2 talen te werken

Bernadet zei

Superleuk en heel erg veel succes met jullie nieuwe challengeblog Lisbeth!