Volgers

woensdag 27 april 2016

Eenhoorn

hoi iedereen,

vandaag start bij crafting voor all seasons een nieuwe challenge online. Het thema is add a banner. en de sponsor is my stitch back in twine. Ik heb voor deze eenhoorn gekozen omdat mijn dochter het dikwijls over een eenhoorn heeft. Verder heb ik vooral de kleur paars, haar lievelingskleur.


cardstock van AC
dersignpapier van action
digi van my stitch back in twine
gebruikte mal van Joy crafts
sentiment van Joy crafts
bloem gemaakt met stempel en mal van action

Ik lees ze met veel Plezier.
Thank you for leaving me a note .
I read them with a lot of pleasure.
Creative groetjes, creative greetings 
Lisbeth

6 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Leuke kaart, mooi zo in t paars. groetjes Joanne

Veerle zei

Mooie kaart Lisbeth in mooie kleuren.
groetjes, Veerle

Angelique zei

Mooie kaart, ik hou ook van paars. Bijzondere digi, mooi gedaan.
lieve groetjes Angelique

Sylvia zei

Mooie kaart,Lisbeth.Hele mooie digi.

Groetjes,Sylvia.

Marfien zei

Lief meidenkaartje, daar ben ik helemaal uit. vraag af en toe advies aan mijn kleinkinderen

Rosina zei

Een schitterend kaartje heb je weer gemaakt als designer voor deze challenge lisbeth...
Ook nog super bedankt voor de schitterende verjaardagskaart die ik van je mocht ontvangen....een waar kuntwerkje was het...ik ben er heel blij mee en hij staat hier te pronken op de kast...

groetjes Rosina