Volgers

vrijdag 8 april 2016

BBQ- guy

Hoi iedereen,

normaal gezien zou ik vandaag geen berichtje plaatsen, maar bij de brown sugar hebben ze gevraagd om eventjes bij te springen. Op het werk is het nu super druk. Er zijn een paar vaste mensen ziek uitgevallen. en de vaste interims moeten een tandje bij steken. Mijn kaartje van vandaag is voor mijn vader die morgen jarig is. Hij houd zoals elke man van BBQ-en. De cijfers staan voor hoe oud hij wordt.
cardstock van AC
designpapier uit een magazine en van action
digi van dr digis
stempel van Joy crafts
mallen van cut-ies en van boekenvoordeel
Ik lees ze met veel Plezier.
Thank you for leaving me a note .
I read them with a lot of pleasure.
Creative groetjes, creative greetings 
Lisbeth

6 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

Leuk kaartje. Waarvoor staan die cijfers?

grtjs
Claudia

Creations by Shirl zei

Perfect image for a male!
Your DT member

!neke zei

Mooie kaart !
71 jaar ?

groeten Ineke

Angelique zei

Super van je dat je ondanks de enorme drukt op je werk ook nog bijspringt met een voorbeeldkaartje. Leuke kaart en een hele leuke digi.
lieve groetjes Angelique

Rosina zei

Een schitterend kaartje voor je vader gemaakt Lisbeth...gefeliciteerd met zijn verjaardag!!!

groetjes en een fijn weekend
Rosina

Marfien zei

Mannen en vuur, altijd goed voor een kaart, deze ziet er weer goed uit Lisbeth. (net als de vorige trouwens)