Volgers

woensdag 10 juni 2015

Lach

Hoi iedereen,

Vandaag een simpel kaartje. De kleuren komen van het KKT, en het ideetje is van cards & scrap hun vorige challenge. Mijn zoon heeft deze swirl uit gestanst voor mij, hij wou de big shot ook eens proberen. Verder gaat alles hier goed. Zaterdag mogen de draadjes eruit. Ik en Claudia gaan een knutseldag organiseren op 4 juli 2015. Als jullie graag komen of meer infomatie willen. Kan je ons altijd een mailtje sturen. 
cardstock van boekenvoordeel
bloemen van boekenvoordeel
tekststempel van Kico stamps
Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier. 
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes 
Lisbeth

6 opmerkingen:

Anita van Merode zei

Mooi kaartje Lisbeth. Mooie kleuren bij elkaar.
Groetjes Anita

Sylvia zei

Superleuke kaart,Lisbeth. Mooie stans.

Groetjes,Sylvia.

martina's kaartjes zei

er is niks mis met een eenvoudig kaartje ! helemaal leuk is ie geworden,
succes verder,
grtjs,martina
x

Veerle zei

Heel mooi kaartje Lisbeth.Groetjes Veerle

Rosina zei

Heel mooi kaartje Lisbeth...lekkere felle kleurtjes en een prachtige swirl....

groetjes Rosina

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Supertoffe kaart. Heel mooi. Prachtig.

grtjs
Claudia