Volgers

maandag 25 augustus 2014

letter to santa

Hoi iedereen,

Eerste werkdag zit er weeral op. Alles is fantastisch gegaan. Mijn kaartje voor vandaag is een kerstkaart. er werd gevraagd om een kerstkaart te maken met blauw, geel en goud. Niet echt kerstkleuren, maar het is toch een geslaagd kaartje geworden. Met al de regen vandaag heb ik mijn kaartje onder kunstlicht moeten trekken en ben ik niet altijd tevreden over de kwaliteit. Sorry daar voor.
cardstock van boekenvoordeel
designpapier van Action
glitterpapier had ik nog liggen
plakparels van action
tekststempel van Joy crafts
gebruikte mallen van Joy crafts en memory box
stempel van crafters companion ingekleurd met copics
Dit kaartje doet mee bij
K.I.C. kerstkaart in blauw, geel en goud tot 30 aug
christmaschallenge letter to santa tot 30 aug
christmascardsallyearround ales mag tot 30 aug
The sketchy challenge volgens schets tot 30 aug
craftyhazelnuts alles mag tot 30 aug
Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt.
grtjs Lisbeth

14 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie Kerstrand!!!
Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
Dank voor je inzending.

Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

ANJA 3D zei

Schitterende kaart, Liebeth. Ik ben ook net terug van vakantie en mag morgen weer naar mijn werk. Ik de afgelopen 3 weken 1 kaart gemaakt en mondjes maat gereageerd. Geen wifi op de camping. Maar nu zal ik vaker voorbij om op je blog te kijken.
Groetjes, Anja

Nelleke zei

En zo komt alles steeds meer in gewone doen. Ik geloof dat je kinderen volgende week naar school gaan? Wij werken alweer twee weken en jongste dochter is aan haar 2e week op school begonnen. Prachtig kaartje heb je gemaakt. Lekker vrolijk. Groetjes, Nelleke

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Lisbeth!

Hazel zei

Thanks for entering The Glory of Christmas challenge 40 with your lovely card, Hazel , Glory of Christmas DT - thanks also for entering this into my CHNC challenge extra for August and CCAYR August - hope to see you again soon. x

sweet art designs zei

What an adorable card. I love the gold elements. Nicely done.Thank you for sharing with us at The Glory of Christmas - Myrna DT

martina's kaartjes zei

opdracht volbracht ! een mooi kaartje
fijn te horen dat je 1ste werkdag goed verlopen is
grtjs,martina
x

Rosina zei

Het is een heel leuk kerstkaartje Lisbeth en inderdaad zijn het niet alledaagse kleurtjes...
Succes met de challenges

groetjes Rosina

Diny zei

Ach...wat een leuk kaartje is dit zeg!

Groetjes Diny

Unknown zei

ook deze kaart is schitterend bedankt voor je deelname bij sketch 'n dies
liefs Tonnie

Julieanne..aka pinkjools zei

Such a lovely card...cute image...thank you for joining Glory of Christmas Challenge....Julieannex

Stampsnob. zei

Colors work for me This card is lovely .........
Lis
Marks Finest papers DT

Kimmie zei

Hoi Lisbeth

Was inderdaad geen makkelijke challenge-opdracht, en snap ook niet hoe ik het vorig jaar heb kunnen bedenken, maar dank je wel voor je bijdrage bij KIC!

Hopelijk doe je strakjes weer mee met de volgende challenge!

XXX Kim

Susan Renshaw zei

I love this image and the colour scheme...and the die cuts...Thanks for sharing with CHNC Extra!