Volgers

dinsdag 22 april 2014

Edwin

Hoi iedereen

Nog een weekje bij gekregen van de dokter voor mijn rug. Het is beter, maar het zal nooit weggaan. Van Weekend een heel leuke tijd gehad met familie en de paashaas . Ik heb gezien dat ik de foto vergeten ben in mijn vorig berichtje, maar ik zal het bij dit plaatsen. Mijn kaartje van vandaag is een jongenskaart. mijn zoon en dochter kennen 2 jongens, hier uit de buurt, maar ze zien ze alleen maar tijdens onze vakantie aan zee. En daar heb ik dit kaartje voor gemaakt. Ik moet er nog eentje maken, want het is een tweeling. Dit kaartje is in oranje en het andere zal in Blauw komen.
cardstock uit eigen voorraad
designpapier van zeeman en Bobunny
digi van Magnolia ingekleurd met spectrums en copics
sentiments gevonden op internet
mallen van boekenvoordeel
schelpjes uit eigen voorraad
touwtje bij een kadootje gekregen

Dit kaartje doet mee bij
dutchmagnolialovers  jongens/mannenkaart tot 25 april
fridaysketchchallenge schets 67 tot 24 april

Heel erg lief dat je de moeite hebt genomen om langs te komen en een berichtje hebt achter gelaten.
Ik lees ze altijd met plezier.
Dank je wel hiervoor.
grtjs Lisbeth
hier de foto van de paashaas
het meisje met de bril is mijn dochter en de jongen is mijn zoon

7 opmerkingen:

Rosina zei

Hele leuke jongenskaart lisbeth....PRACHTIG!!!
en ook een mooie foto van je kids met de paashaas...

groetjes Rosina

martina's kaartjes zei

heel erg geslaagd kaartje ! mooi gedaan !
hopelijk gaat het toch snel weer beter met je !
grtjs,martina
x

Peanut zei

Cute card, Lisbeth. The rope and shells are perfect for the seaside theme. Great colour combo too. Thaks for leaving a sweet comment on my blog. Following you!
hugs, Asha

jolanda zei

leuke kaart

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Superleuke kaart. Mooie kleuren. Leuk dat je meedoet bij Friday Sketch en succes!

grtjs
Claudia

ANJA 3D zei

Schitterende kaart en wat een leuke foto.
Groetjes, Anja

Shirley zei

Lovely card, cute image and love the effect the shells and string have. Thanks for joining in with us at Friday Sketch Challenge.
Shirley xx