Volgers

zondag 15 december 2013

mooiste beste leukste

Hoi iedereen

Ja, voor de 2de keer vandaag. Bij hobbyhome  vroegen ze Deel de leukste creatie van het jaar 2013 met ons.De leukste kaart ,het leukste cadeau , het leukste knutseltje het maakt niet uit alles mag.Wat is jouw trots van 2013 ?
Wat ik moeilijk vond, want toen ik begon met scrappen ( ik had daarvoor alleen 3D gedaan) waren mijn kaartjes nog niet zoals nu. Soms zit ik zonder inspiratie en dan durf ik weleens te hervallen naar toen. Dit kaartje maken was heel moeilijk als Belgische, omdat het voor de troonswisseling in Nederland was. Ik was pas bezig met mijn blog en ben toen 3de geworden met mijn kaartje. Wat me de moed gaf om verder te doen.. En ondertussen heb ik al een paar ander prijsjes gewonnen. Maar dit was het eerste en daarom is het speciaal voor mij. Dit kaartje is nooit weggegaan en zit nog steeds in mijn kaartenbak.


cardstock in de kleuren blauw, rood, wit en oranje is gemaakt in gewoon tekenpapier te koop in elke papiershop
de 3D tekening komt van de action
de krullen zijn gemaakt in tekenpapier met de mal van joy!crafts
de bloemen zijn van tekenpapier gemaakt met joy!crafts en een oranje hartje
dit is mijn bijdrage voor
hobbyhome  Deel de leukste creatie van het jaar 2013 met ons. tot 31 dec

Bedankt voor alle lieve en leuke reactie op mijn  vorige kaart
Ik heb ze met plezier gelezen
grtjs Lisbeth 

2 opmerkingen:

Marianne zei

Beeldschoon gedaan, helemaal toppie.
Liefs, Marianne

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Zoveel mooie en leuke details. Weer genoeg om op te zien.
Groetjes, Anja