Volgers

zaterdag 28 december 2013

mannenkaart

Hoi iedereen

Vandaag zaterdag heb ik een kaartje afgemaakt dat ik hier later ga plaatsen. deze namiddag ben ik met Claudia naar ons winkeltje in Emblem geweest. De kaart die ik vandaag hier ga plaatsen is een mannenkaart waarvan de persoon voor wie het is, het kaartje al gekregen heeft. En mannenkaart is meestal moeilijk, maar deze niet omdat het voor de ontvanger wel een beetje over de top mag gaan. Verder wil ik iedereen die op mijn blog langs komt deze dagen een spetterend oudjaar en een gelukkig nieuwjaar wensen. dat we veel knutselplezier mogen beleven in 2014.
cardstock en designpapier uit eigen voorraad
plakparels van action
bloemen en meeldraden van boekenvoordeel
digi van Jade Dragonne ingekleurd met spectrums en copics
gebruikte mallen zijn van Joy crafts
korset is gemaakt met de stempel van Joy crafts

aan iedereen een gelukkig nieuwjaar 


Bedankt voor alle lieve en leuke reactie op mijn  vorige kaart
Ik heb ze met plezier gelezen
grtjs Lisbeth 


4 opmerkingen:

ANJA 3D zei

Schitterende kaart, Lisbeth.
Groetjes, Anja

Claudia's kaartjes zei

Heel mooi.

grtjs
Claudia

jolanda zei

hele leuke kaart

Malika zei

Heel mooie kaart hoor Lisbeth.

Prettig eindejaar,en goede gezondheid

malika