Volgers

zondag 24 november 2013

santa

Hoi iedereen

Zoals je kan lezen heb ik een druk weekend achter de rug. Maar vandaag toch nog tijd gevonden om een kaartje te maken. Buiten was het grijs weer, dus ideaal weer om te knutselen.  Vrijdag heb ik ook een nieuwe techniek geleerd en deze heb ik ook toegepast op dit kaartje;





cardstock en designpapier is van het kerstevent van gisteren
digi is van bugaboo ingekleurd met spectrum noirs
hoekjes digi heb ik afgerond met een billenpons
en bewerkt met versamark en panpastel
sentiment is van Joy crafts
lintje is van kruidvat
dit kaartje ga mee doen bij
christmaschallenges sketch-100 tot 27 nov

Bedankt voor alle lieve en leuke reactie op mijn  vorige kaart
Ik heb ze met plezier gelezen
grtjs Lisbeth

2 opmerkingen:

ANJA 3D zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt.
Prachtige kleuren En een gave stempel.
Groetjes, Anja

Anoniem zei

Cute card love those papers too! Thanks for Playing along with us this time at Christmas cards with Sketches hugs Samantha :0)