Volgers

zaterdag 2 november 2013

kerstkaart

Hoi iedereen

Gisteren nog wat geknutseld. 's Avond nog naar een filmpje gekeken. Vandaag vroeg opgestaan, in de voormiddag had ik nog een check up van mijn rug. En ik mag maandag terug proberen gaan te werken.
het is een kerstkaartje geworden, hoewel ik er al genoeg heb maak ik ze nog met veel plezier en achteraf blijkt dat je toch een paar meer nodig had. De stempel op het kaartje ziet mijn moeder graag, omdat er een konijntje op staat. en dan nu mijn kaartje.

http://krealis.blogspot.be/

basiskaart ecru eigen voorraad
dp van action
ijssterren  mal van Joy crafts
stempel is van Dawn stars ingekleurd met spectrums en copics
tag mal van boekenvoordeel
tekst van kruidvat
de randen zijn bewerkt met memento
dit kaartje gaat mee doen bij
christmaschallenges shets tot 4 nov
hobbyhome  alles mag tot 15 nov
catchthebugblog  anything goes tot 9 nov


Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele ideeën opdoen.
grtjs Lisbeth

12 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat een prachtig kaartje Lisbeth, heel mooi.
Liefs van Anita

Rosina zei

Een super leuk kerstkaartje Lisbeth, leuke kleurtjes designpapier heb je gebruik....

groetjes Rosina

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Leuk kaartje. Papiertje komt bekend voor.

grtjs
Claudia

jolanda zei

mooie kaart

Mieke zei

Leuke kaart heb je gemaakt voor het challengeblog van CCWS.

XX Mieke

ANJA 3D zei

Schitterende kaart, Lisbeth
Heel mooi gemaakt. Ook je vorige kaart is prachtig. Die had ik nog niet gezien.
Groetjes, Anja

Jolanda zei

WAt een prachtige kaart zeg. mooi gemaakt.. bedankt voor je deelname bij CCWS

Liesbeth zei

Mooi kaartje heb je gemaakt Lisbeth, en ik heb een leuke verrassing voor je.....
kaartjesvanliesbeth.blogspot.com
groetjes Liesbeth

Kathy zei

Very sweet holiday card. Love the soft pink and green color scheme. Thanks for joining us for the anything goes challenge at Catch the Bug.

Jen Leeflang zei

Prachtig kaartje!
Thanks for joining our ANYTHING GOES challenge at Bugaboo's Catch the Bug blog this week, Good luck in the draw. Please join us again for the next challenge.
luv'n huggz
Jen Leeflang
BUGABOO DT

Min zei

What a Fabulous creation!
Thanks so much for playin’ along with us this week for the Catch The Bug Anything Goes Challenge with Bugaboo Stamps!
Be sure to check out The Bug Blog for our next challenge that begins tomorrow! We hope you’ll play along!
Hugs & Happy Days!
~Min: Bugaboo Asst DT Coordinator
Kaymin Kreations

Petra zei

Wat een super leuk kerstkaartje heb je gemaakt. Bedankt voor het meedoen aan onze challenge van het HH-blog.

Groetjes,
Petra