Volgers

dinsdag 17 september 2013

back in time

hoi iedereen

vandaag wat huishoudelijke taken en nog wat winkelen voor school ben ik aan het freubelen geslagen
en dit is wat er is uit gekomen





witte basiskaart had ik nog liggen
blauw bloemen design papier boekenvoordeel
vierkante mal van Joy crafts in gestreept design papier van boekenvoordeel
met wit papier er achter
geschubde cirkel van boekenvoordeel in wit design papier
ijs sterren in blauw en wit design papier met mal van Joy crafts
plaatje stempel van Magnolia in gekleurd met spectrum noirs
strikje had ik nog liggen
tekst op een stukje wit design papier
tekst is van Kruidvat
met dit kaartje wil ik mee doen bij 
dutchmagnolialoversl back in time tot 27 sept
ik hoop alleen dat mijn stempel oud genoeg is




Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele ideeën opdoen.
grtjs Lisbeth

2 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

Hoi Lisbeth,

Kei leuk kaartje. Echt leuke kersttinten.

Grtjs
Claudia

Cordine zei

mooi kaartje!
bedankt voor het meedoen bij DML!
groetjes cordine