Volgers

woensdag 22 mei 2013

Zwart/Wit

Hoi iedereen

ik loop al een paar dagen met een idee voor een kaartje naar thema zwart/wit rond.
en dit is het geworden; Een kaartje in zwart/wit vrij simpel maar ik vind het mooi geworden.
Met dit kaartje ga ik mee doen met de challenge van DCZ tot 26 mei






witte cardstock had ik nog liggen
designpapier boekenvoordeel was eigenlijk gekleurd maar ik heb het in zwart-wit gekopieerd
zwart ondergrond gewoon tekenpapier
wit tekenpapier onder digi
digi van internet ingekleurd met spectrum noirs en verhoogd opgeplakt
swirls zwart tekenpapier
roosje gemaakt in zwart/wit tekenpapier
tag is stempel van joy crafts opgeplakt op zwart tekenpapier
ik dank al mijn volgers voor de leuke reacties
grtjs Lisbeth

2 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Hij is prachtig geworden Lisbeth, ik vind het een supermooi kaartje.
Liefs van Anita

Anoniem zei

Wat een stoere kaart Lisbeth.
Zwart wit heeft inderdaad vaak niet zoveel nodig!
Bedankt voor je deelname bij de creatieve zebra!
Groetjes Jacomijn