Volgers

maandag 22 april 2013

typisch hollands

hoi iedereen
er is een nieuwe challenge bij NKU waarbij het thema is typisch Hollands naar aanleiding van de troonswisseling volgende week . Ik zelf vond het nogal moeilijk omdat ik geen Nederlandse ben en me daarom niet zo goed kan inleven in wat het allemaal te weeg brengt. Maar ik denk dat het goed gelukt is.
Ik heb gekozen voor een paartje in typisch Hollandse klederdracht omdat ik daar met mijn andere hobby in geïnteresseerd ben.ik ga met dit kaartje ook nog meedoen bij EHI  tot 3 mei
decreatievezebra tot 28 april   cardsandscrap  tot 29 april

cardstock in de kleuren blauw, rood, wit en oranje is gemaakt in gewoon tekenpapier te koop in elke papiershop
de 3D tekening komt van de action
de krullen zijn gemaakt in tekenpapier met de mal van joy!crafts
de bloemen zijn van tekenpapier gemaakt met joy!crafts en een oranje hartje
grtjs Lisbeth

6 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Kaartje heb je leuk gedaan.

grtjs
Claudia

Heleen zei

Wat een super leuke kaart heb je gemaakt van onze schets! Leuk dat je meedoet met de uitdaging van NKU.
Lieve groetjes, Heleen

Anoniem zei

Wat leuk gedaan!
Absoluut typisch Hollands!
Leuk dat je meedoet bij de creatieve zebra!
Groetjess Jacomijn

Erica ♥ zei

Wat heb jij je heerlijk uitgeleefd voor onze troonswisseling,
het is je heel erg goed gelukt hoor ☼

Bedankt voor je deelname aan de Challenge
bij EHI ☺

Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

Anita Meijer zei

Hoi Lisbeth, wat een heerlijk hollands kaartje heb je gemaakt, ik vind hem prachtig geworden.
Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI, dank je wel.
Liefs van Anita

Tinie zei

Leuke Hollandse kaart!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van het Cards&Scrap Challengeblog!
Groetjes Tinie